Több mint másfél éves előkészítő munka után megnyitotta első "zászlóshajó" márkaüzletét a 4iG csoporthoz tartozó One Magyarország hétfőn a budapesti Westend City Center bevásárlóközpontban a korábbi Vodafone márkabolt helyén.
A budapesti bevásárlóközpontban megnyílt üzlet a One első márkaüzlete, amely a teljesen új dizájnnal kezdi meg működését, amit a későbbiekben a teljes hálózatra kiterjesztenek - mondta a megnyitón Bányai Tamás, a One Magyarország vezérigazgatója, hozzátéve, hogy az átalakulás sokkal többről szól, mint egyszerű "átmárkázás" vagy "logócsere."
A korábbi tagvállalatok integrált vezetékes és mobilhálózatára építve sokkal innovatívabb szolgáltatást tud majd nyújtani a One, egyben építve a csoporton belül felhalmozott különleges szakértelemre - fogalmazott.
A harmadik pillér, ami megkülönbözteti a társaságot a versenytársaitól, az ügyfélközpontú szolgáltatás, "erős értékajánlat", versenyképes tarfiákkal. Megjegyezte, hogy a digitális felületek mellett a fizikai találkozópontoknak is fontos szerepük lesz a jövőben.
A társaság korábbi közlése szerint a 4iG csoport távközlési kereskedelmi szolgáltatásait január 1-jétől egyesíti, így a Vodafone Magyarország, a DIGI, az Antenna Hungária és az Invitech lakossági és nagyvállalati távközlési szolgáltatásai "One" márkanév alatt jelennek meg.
- fogalmazott a cégvezető.