Magyar Turizmus Zrt.: Európa közösen kampányol a kínai turistákért

Befektetés - 2011-12-12

Az Európai Turisztikai Bizottság (European Travel Commission, ETC) és az Európai Bizottság (European Comission, EC) megállapodott, hogy a két szervezet a jövőben közösen dolgozik Európa ismertségének növelésén a tengerentúli feltörekvő piacokon, ennek első lépéseként Pekingben találkoztak az európai és a kínai turizmusipar vezető képviselői december elején - közölte a Magyar Turizmus (MT) Zrt. hétfőn az MTI-vel.

    Az MT Zrt. tájékoztatása szerint a pekingi találkozó célja azt volt, hogy a turisztikai szervezetek Európát, mint turisztikai desztinációt mutassák be a kínai szakmának, valamint, hogy ünnepélyes keretek között elindítsák a közös európai turisztikai portál, a visiteurope.com kínai verzióját.

    A közlemény kiemeli, hogy a szakmai eseményen részt vettek az európai nemzeti turisztikai marketingszervezetek vezető szakemberei is. A MT Zrt.-t Horváth Gergely vezérigazgató képviselte, aki december elején fogadta el az Európai Turisztikai Bizottság felkérését, hogy képviselje a közép-európai országokon belül a V4 országokat (Csehország, Magyarország, Lengyelország és Szlovákia) az ETC igazgatóságában.

    Az Európát a kínai turisztikai piacon népszerűsítő marketing a visiteurope.com portálon keresztül kezdődik 2012-ben egy kampánysorozattal.

    Az MT Zrt. a 2012. évi marketingtervében foglaltakkal összhangban továbbra is nagy hangsúlyt fektet a távolabbi piacokon való együttműködésekre, a többi között az Európai Turisztikai Bizottsággal - olvasható a közleményben.