A Ferihegyi Repülőteret üzemeltető Budapest Airport (BA) alapvetően elégedett a Zóna Service repülőtéri szolgáltatásával, de 2,2 millió forint kötbér megfizetésére kötelezte a konzorciumot, mivel a Zóna nem tett maradéktalanul eleget időben a szerződésben vállaltaknak - mondta el Szollár Domokos a BA szóvivője.
Ismertetése szerint a szolgáltatás megfelelő minőségét jelzi, hogy a BA-hoz átlagosan 10 ezer fuvaronként érkezik egy panasz, amelyet minden esetben kivizsgálnak. A BA szigorúan ellenőrzi a Zóna Service-zel kötött szerződést betartását és mivel a szolgáltató több vállalását is csak késve teljesítette, a maximális, 2,2 millió forintos kötbér megfizetésére kötelezte.
Példaként azt említette a szóvivő, hogy szeptember helyett csak december első napjaiban indította el a Zóna internetes honlapját.
A ferihegyi taxi-szolgáltatásra kiírt tender július 20-án zárult, a nyertes ajánlattevővel, a Zónával a BA négy plusz egy évre szerződött.
Az új rendszerű szolgáltatás, amely egyebek között a viteldíjak átlagosan 31 - esetenként 42 - százalékos mérséklődésével járt, augusztus 15. óta működik.
(MTI)