A nehézségek ellenére rekordeladással és árbevétellel zárta a tavalyi évet az Audi AG - jelentették be a vállalat vezetői csütörtökön a szokásos éves sajtótájékoztatójukon a vállalat németországi, ingolstadti központjában.
2015-ben 3,6 százalékkal több, összesen 1 millió 803 ezer 246 autót értékesítettek világszerte, 58,4 milliárd euró árbevételt értek el, amely 8,6 százalékkal magasabb, mint 2014-ben.
A vállalatnak Európában és Kínában is sikerült megtartania piacvezető szerepét a prémium szegmensben.
A vállalat értékesítési költségei 4,9 millió euróról 5,8 millió euróra nőttek az új piaci bevezetések miatt.
Pénzügyi eredménye ugyanakkor 448 millió euróval alacsonyabb volt a 2014-es 841 millió eurónál.
Adózás előtti eredménye a tavalyelőtti 5,991 milliárd euróról 5,284 milliárd euróra csökkent 2015-ben.