Rekordévet zárt Magyarországon a BMW-csoport, több mint 2200 személyautót adtak el, és jól fogytak a teljesen elektromos járműveik is - közölte Baudouin Denis, a BMW Group Magyarország vezérigazgatója kedden Budapesten sajtótájékoztatón.Közlése szerint a BMW márka 2014-hez képest 21 százalékkal több, 2091 autót értékesített, Miniből pedig 3 százalékkal többet, 119-et adtak el Magyarországon.
A teljesen elektromos i3-ból 49-et, az i8-ból pedig 6-ot adtak el. Ennél több teljesen elektromos autót csak a Nissan adott el Magyarországon tavaly, azonban azok jelentős részét egy taxis társaság vásárolta meg. A többi márka egyenként 3-7 elektromos autót értékesített a magyar piacon.
Hangsúlyozta, hogy a magyar piac 14 százalékkal nőtt az előző évhez képest, ezt a BMW bőven túlszárnyalta, és a kereskedelmi piacon - nem számolva az állami megrendeléseket - megelőzte fő vetélytársait, az Audit és a Mercedest is.
A motorkerékpárok piacán 24 százalékkal haladták meg a 2014-es értékesítési számokat, tavaly 253 kétkerekűt állított a BMW forgalomba Magyarországon.