Odafigyel az üzletek külső és belső megjelenésére, az üzletállomány összetételére egyaránt. Létrehozta a Városközpont parkolókat, amelyek kifejezetten az üzletek közelében történő olcsó parkolást szolgálja. A belvárosban működő önálló kisüzleteknek csak nagyon szűkös lehetőségük van marketingtevékenység folytatására, ráadásul a magányos marketing mindig sokkal kevésbé hatásos, mint egy egységes márkát reklámozni.
Ezért hozta létre a Cívis Ház Zrt. a Városközpont márkát, amelyet hosszú távon országossá kíván fejleszteni. A Városközpont márka elemei tehát: a Városközpont parkolók, a Városközpont magazin, a www.varoskozpont.hu honlap, a Városközpont telefonos applikáció, a Városközpont facebook-marketing.
Az országos tavaszi és őszi akciókhoz illeszkedően évente négy alkalommal a Városközpont-napok keretében a magazinból kivágható kuponokkal lehet vásárolni. Az egységes márka (brand) megalkotása lehetővé tette, hogy az üzleteket egy név alatt különböző fórumokon (buszok hátulja, internetes honlapok és újságok) lehessen reklámozni. A bíráló bizottság különösen figyelemre méltónak és példaértékűnek tartotta a Cívis Ház Zrt. törekvését, pályázatát kiemelkedőnek értékelte, ezért az Üzlet a városért kategória győztesének nyilvánította. A díj átadására 2014. március 13-án, Budapesten került sor.