A Pannon kedves, a Pannon jó, a Pannon nagylelkű

Jegyzet - 2010-02-02

Mint a képen láthatjuk, a Pannon igazán hálás a hűséges ügyfeleinek. Annyira, hogy ajándékba adja a semmit. Ingyen, korlátlan 0 percet, két egész éven át. Ez aztán tényleg bónusz!

Személyre szabott kedvezmény alatt tehát képzelhetjük azt, hogy a kedves ügyfél soha senkit nem hívott fel eddig, így a 0 perceiért pluszba kap még 0 percet, hogy nagyon a kedvére tegyenek? Bájos.

Nos, ez most vagy elírás (10 perc, 100 perc?) vagy egy belső poén, kijátszva a fogyasztók birka attitűdjét, amit ne tagadjuk, mindannyian ismerünk személyesen vagy közvetve. Hiszen ki ne örülne meg egyből egy ilyen negédes hangvételű, behízelgő levélnek, mely ajándékot kínál. És aztán jóhiszeműen telefonálgatunk két éven át abban a hiszemben (feltéve persze, ha nem vagyunk elég szemfülesek), hogy ebből nekünk sok (!) ingyen percünk származik majd.

Ezek után csak annyit lehet leszögezni, hogy érdemes odafigyelni a szolgáltatók személyre szóló leveleire (legalább a móka kedvéért) és egy szép válaszlevélben megköszönni az irántunk tanúsított odaadó figyelmességüket. Jobb híján.