Az Edupress díjazta a standokat az Oktatás Hetén

Oktatás - 2009-09-15

Az Oktatás Hete 2009 oktatási szakvásár magas érdeklődés mellett zajlott szeptember 9-13. között 6500 négyzetméteres területen, a megújult Hungexpo Budapesti Vásárközpont B csarnokában. Az Edupress Magyar Oktatási Hírügynökség a rendezvény szakmai partnereként több kategóriában osztott ki díjakat a kiállítók részére.

A rendezvény tematikusan öt külön kiállítási részre tagolódott az oktatás témakörén belül, így a látogatók érdeklődésüknek megfelelően választhattak a Nyelvparádé, a Tanulj, dolgozz külföldön, a Tanfolyam- és állásbörze, Business Language Show, valamint a Gyermekeink jövője cím alatt felvonuló kiállítók közül. A kiállításon megjelent külföldi és belföldi "tudásgyárak" esztétikus és igényes megjelenéssel csábították a látogatókat. Az Edupress nem a több mint kétszáz standon kínált szolgáltatások minőségét, hanem a megjelenés ötletességét, figyelemfelkeltő jellegét, külcsínét értékelte, és a kiírthoz képest dupla annyi díjat - a meghirdetett négy kategóriához képest plusz négy külön díjat - osztott ki a zárónapon, vasárnap.

 

Az oktatási expo legegységesebb arculatért járó stand díját a Tudomány nyelviskola figyelemfelkeltő kreatív megoldása - okossággal csábító urat és rajongó hölgyeket ábrázoló fotó - egységes lila arculata nyerte el, mely kényelmes térben ízlésesen berendezve vonzotta az érdeklődő látogatókat.

 

A legötletesebb stand címre a Gém Klub logikai és memóriajátékokból kialakított interaktív játszótere és ezzel összekapcsolódó pultja bizonyult érdemesnek.

A legötletesebb reklámajándékért járó díjat a komplett ajándékarzenállal érkező Globus nyelviskola kapta. A nyertes, virágmintás Globus pólóval, bögrével, teával és csokival, jegyzettömbbel, tollal és zenei cd-vel ajándékozta meg látogatóit.

A legextrémebb stand címét a Panasonic (Video-Part Kft.) óriási, kivetítőkkel díszített, színes, térközi installációja nyerte el, mely XXI. századi eszközöket használva figyelemfelkeltő színfoltja volt a rendezvénynek.

 

Az Edupress a különlegességeket is értékelte, így négy kategórián kívüli különdíjat is kiosztott. A legegyedibb termékként az Emese Kis Csillaga Alapítvány által bemutatott saját fejlesztésű, Farkas L. Rozália pedagógus által kidolgozott népi hagyományőrző társasjátékot díjazta. A legötletesebb termék címet a Nemzeti Tankönyvkiadó "out of the square" stílusban készült kerek könyvei vitték el. A legvidámabb stand különdíjában részesült a Kids Club, játékos angol tanítással foglalkozó cég standja, ahol a lelkes személyzet kedves bábokkal, vidám színekkel várta a gyerekeket és szüleiket. Különdíjat kapott még a Tessloff Babilon Kiadó felnőttek és gyerekek kedvenc tudományos, ismeretterjesztő sorozatát, a Mimicsoda könyveket és kapcsolódó készségfejlesztő eszközöket kiállító, látványos installációja, a legszínesebb stand különdíjas kategóriában.