Megkérdőjelezhető jótállási feltételek a legnagyobb mobilszolgáltatónál 

Az Országos Fogyasztóvédelmi Egyesület  írásos megkeresést küldött a Magyar Telekom Nyrt. felé, miután jótállási feltételeiben problémás részeket talált.

Több fogyasztói megkeresés szólt arról az elmúlt időszakban, mely szerint jótállási igényeik érvényesítése során akadályokba ütköztek a legnagyobb mobilszolgáltatónál, ezért szakembereink tüzetesen szemügyre vették a szolgáltató által támasztott feltételeket.

Többek mellett a leírtak között szerepel, hogy az alkatrészek cseréje esetén a jótállási idő azok vonatkozásában nem kezdődik újra, ami a hatályos Ptk. rendelkezések szerint jogszabályellenes.

Találtunk még problémákat a szakszerviz általi beszerelési kötelezettséggel, valamint a teljes jótállás elvesztésével mechanikai sérülések esetén (ezt személyesen a gyártóval való szerződéssel indokolták, azonban emiatt a fogyasztót nem érheti hátrány). Az OFE megkeresésének eredménytelensége esetén közérdekű kereset indítását helyezte kilátásba.

    Kiadó: Országos Fogyasztóvédelmi Egyesület