Holiday Club Hungary

Jegyzet - 2010-03-14
W. Gáspár és neje 2008. november 6-án vettek részt a Holiday Club Hungary elnevezésű üdülési klub termékbemutatóján – ők a már megvásárolt üdülési klubtagságukat kívánták elcserélni. Az üdülési klub üzletkötője szóban tett egy ajánlatot, mely szerint a meglevő, 3,6 millió forintot érő üdülési jogukat hat hónapon belül értékesíti.

Az ajánlatot írásba már nem volt hajlandó foglalni az üzletkötő, mondván, hogy az „adott szó többet ér bármely szerződésnél és ajánlatnál”. 

 

Az üzletkötő ígéretében jóhiszeműen bízva, a házaspár megváltotta újabb klubtagságát egy horvát szigeten található szálláshelyre. Az apartman, amelyre az üdülési jogot váltották azonban jóval kisebb volt, mint amit ígértek, nem a tengerre, hanem egy élelmiszerüzletre nézett és nem 30 méterre volt a strandtól, hanem fél kilométernyire.

Hat hónappal és számtalan sikertelen telefonhívással később az üdülési klub üzletkötője végül arról tájékoztatta a házaspárt, hogy az eladásra szánt üdülési jogot sajnos nem tudta értékesíteni. Ezek után pedig, ha keresték, egyszerűen kinyomta a telefont, az írásos megkeresésekre pedig nem reagál.

(A témához kapcsolódó írások a pro, kontra és jogtudor rovatainkban)