Az úgy volt, drága Főorvos Úr hogy, én, hülye állat, elhittem, hogy a UPC, az egy szolgáltató cég. Nem Hatóság, vagy Fensőbbséges Isten, akit mi, Utálatos Porbancsúszó Cickány ügyfelek (továbbiakban UPC ügyfél) meg sem szólíthatunk.
Azt hittem, ha bemegyek személyesen a UPC debreceni irodájába, s ott létrehozzuk az indexdebrecen@chello.hu e-mail fiókot, akkor az működik. Fizetjük a számlát, várjuk az indexdebrecen újság szerkesztőségébe érkező leveleket, s szolgáltat a drága jó UPC, mi meg fizetünk.
Na ez az, drága főorvos úr, ami nem így van. Már akkor gyanakodnom kellett volna, amikor egy-két olvasó jelezte, hogy nem akarja kapni a hírlevelünket. Van ilyen, ezért hoztuk létre az e-mail címet, egyébként is kötelező. Amikor valaki azt írta, hogy már többször írt nekünk, de nem vettük le a címlistáról, na akkor kellett volna az első reklamáló levelet megírni a Távközlési Felügyelethez, a Hírközlési Hatósághoz, vagy ki tudja hová.
Csak a UPC-hez nem kellett volna fordulni, mert ott néhány napos szünet után, egy két nap alatt néhány órát a telefon mellett és a számítógép előtt eltöltve, sikerült a Hatósági Főembernek újból létrehozni az indexdebrecen@chello.hu email fiókot. Nagy kegy ez, nekem nem is engedélyezte az ügyfélszolgálati számítógép. Lehet hogy látta a kábelen keresztül : kicsinykét dühös vagyok gazdájára, a UPC nevű istenre!
Amikor affelől merészeltem érdeklődni, hogy mi lesz a drága jó UPC által létrehozott szünetben az email címre elküldött levelekkel, meghívókkal, megrendelőkkel, az Ügyintéző Istenség megnyugtatott. Visszament minden levél, megrendelő, meghívó, - UPC automatikusan - hogy ilyen e-mail cím nem létezik. Egy óvatlan pillanatban az Ügyintéző Istenség megpendítette annak lehetőségét, hogy írjak vissza, vagy várjam meg, míg újból jelentkeznek.
Na ekkor azt merészeltem kérdezni, hogy kinek írjak, ha nem tudom, ki küldött levelet.
Ez utólag belátom, hiba volt, mert még ebbe is belementem volna, de UPC Ügyintéző Istenség megkérdezett egy Főistent, aki szerint nem gyűjtik nekem össze, ki írt nekem. Hogyisne, még irkálnék nekik levelet, hogy elnézést a hiba nem a mi rendszerünkben van, hanem a UPC időnként vérnyomásemelő kúrákat kezdeményez marketing akció gyanánt, s lesi, mennyit ugrik az ügyfél vérnyomása, ha megszüntetik a postafiókját. Hogy nézne az ki, hogy egyetlen csöpp sár is ráfröccsenjen a UPC tökéletes imidzsére.
Most ott tartunk, hogy azt mondták, menjek a UPC ügyfélszolgálatához személyesen, öltözzek fel szépen, mintha templomba mennék. Ha ott leszek, megtudom, hol lakik a Jóisten.
Úgyhogy tessék engem innen a zárt osztályról kiengedni drága Főorvos Úr!. Serdülőkorúakról kell gondoskodnom, ígérem nem verek meg senkit az ügyfélszolgálati irodában, csak egyszer szabaduljak meg a UPC-tól.
Alázatos betege: Hajdu István