A felsőoktatás és a média közötti kapcsolatokról, az intézmények PR- és marketing tevékenységéről, a minőségi sajtóanyagok fontosságáról és az online média lehetőségeiről is előadások hangzottak el pénteken, az ELTE Pedagógiai és Pszichológiai Karán megrendezett Felsőoktatás Nyilvánossága Konferencián.
Partnerünk a média címmel tartott előadást az Educatio Press - Magyar Oktatási Hírügynökség főszerkesztője. Horváth Ágnes többek közt a tájékoztatás fontosságát hangsúlyozta: Aáry-Tamás Lajos oktatási ombudsmant idézve úgy fogalmazott, a felelősségteljes döntés meghozatalához az információhoz jutás feltétele is szükséges. "A rendszerváltás óta eltelt időben a felsőoktatásban is rengeteg dolog változott, a részletes kommunikáció szükségessége egyértelművé vált" - mondta el Horváth Ágnes.
Tibenszky Móni Lisa, a MESE Kht. PR és ügyfélkapcsolati igazgatója Eladó a felsőoktatás - de ki a vevő? címmel tartott előadást. A hallgatókért folyó versenyben - az oktatás színvonala és piacképessége mellett - döntési tényezőként említette az emóciókat is, amelyeket meghatározónak tart a hallgatók elérése kapcsán. A felsőoktatási marketing- és PR-tevékenység elemei között Tibenszky Móni Lisa szót ejtett a különböző reklámok, logók, weboldalak, a képzési jegyzékek és rangsorok, valamint a sajtótájékoztatók fontosságáról is. "Ezek mellett ma már elengedhetetlenek a különböző rendezvények, a céltudatos hírkampány, a személyes e-mailek, vagy akár a meghökkentő sajátságos akciók használata is" - jelentette ki az ügyfélkapcsolati igazgató.
(www.edupress.hu)